
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego regulatora |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ilość żeber | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego styku wyłączającego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Jakość | Sealed with SiC/SiC |
| Nowa część bez depozytu | |
| nr EAN | 5902659789792 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0222 MAXGEAR
| MERCEDES-BENZ | 651 200 03 00 | |
| MERCEDES-BENZ | 651 200 11 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 651 200 13 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 651 200 19 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 651 200 21 00 | |
| MERCEDES-BENZ | 651 200 64 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 651 200 68 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 651 200 77 01 |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0222 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.