Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Hummer HUMMER H3 5.3 V8 AWD (2008.10-???) 305km » 49-0313 maxgear
wybrany samochód: 
Hummer Hummer H3 5.3 V8 Awd (2008.10-???) 305km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0313 MAXGEAR

49-0313 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0313
Wał napędowy 49-0313
229.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-0267MG

numer części:

49-0313

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Długość [mm]559
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]60
Ilość zębów, pierścień ABS48
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów35
Nowa część bez depozytu
parzyste numery artykułów100 498 0636
nr EAN5907558512908
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0313 MAXGEAR

PËúOî VW SHARAN/ALHAMBRA PR 1,9TDI/2,0 96- ABS MANUAL 582MM
numery OEM:
FORD      1 020 964
FORD      1 097 313
FORD      1 097 317
FORD      1 132 482
FORD      1 132 487
FORD      1 689 846
FORD      7 201 674
FORD      95VW-3B436-BA
FORD      95VW3-B436-FA
SEAT      7M0 407 272 A
SEAT      7M0 407 272 F
SEAT      7M0 407 272 K
SEAT      7M0 407 450 AX
SEAT      7M0 407 450 X
SEAT      7M0 407 452 X
SEAT      7M3 407 272 A
SEAT      JZW 407 450 GX
SEAT      JZW 407 450 HX
VOLKSWAGEN      7M0 407 272 A
VOLKSWAGEN      7M0 407 272 AV
VOLKSWAGEN      7M0 407 272 E
VOLKSWAGEN      7M0 407 272 F
VOLKSWAGEN      7M0 407 272 H
VOLKSWAGEN      7M0 407 272 K
VOLKSWAGEN      7M0 407 450 AX
VOLKSWAGEN      7M0 407 450 X
VOLKSWAGEN      7M0 407 452 X
VOLKSWAGEN      7M3 407 272 A
VOLKSWAGEN      7M3 407 452 AX
VOLKSWAGEN      JZW 407 450 GX
VOLKSWAGEN      JZW 407 450 HX
zamienniki:

Zastosowanie Wał napędowy 49-0313 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.