Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 318 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2009.12) 184km » 49-0315 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 318 Cdi (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2009.12) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0315 MAXGEAR

49-0315 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0315
Wał napędowy 49-0315
253.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0408MG

numer części:

49-0315

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Długość [mm]1118
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]67,1
Ilość zębów, pierścień ABS51
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.39
Nowa część bez depozytu
parzyste numery artykułów16-14 498 0048
nr EAN5907558512991
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0315 MAXGEAR

PËúOî RENAULT MASTER 2,5D/2,8TDI 98- ABS PR
numery OEM:
OPEL      44 01 332
RENAULT      7700102980
RENAULT      7700102999
RENAULT      7711135277
RENAULT      8200052426
RENAULT      8200169281
VAUXHALL      44 01 332

Zastosowanie Wał napędowy 49-0315 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.