Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY VI Furgon 50C80E (2016.09-???) 109km » 49-0331 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 50c80e (2016.09-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0331 MAXGEAR

49-0331 Wał napędowy MAXGEAR
236.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-3007MG

numer części:

49-0331

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]510
otwór Ø [mm]10,5
Wymiar gwintuM16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,9
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]104
Ø pierścienia ABS [mm]83,1
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]74,7
nr EAN5907558513028
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0331 MAXGEAR

PËúOî VW SHARAN/ALHAMBRA PR/LE 1,9TDI-2,8B MANUAL 510MM
numery OEM:
FORD      1125045
FORD      1233602
FORD      YM21-3B437-AB
FORD      YM21-3B437-AC
SEAT      7M3 407 271 P
SEAT      7M3 407 271 PX
SEAT      7M3 407 761
SEAT      7M3 407 761 X
VOLKSWAGEN      7M3 407 271 F
VOLKSWAGEN      7M3 407 271 M
VOLKSWAGEN      7M3 407 271 P
VOLKSWAGEN      7M3 407 451 A
VOLKSWAGEN      7M3 407 451 AV
VOLKSWAGEN      7M3 407 451 AX
VOLKSWAGEN      7M3 407 451 BV
VOLKSWAGEN      7M3 407 451 BX
VOLKSWAGEN      7M3 407 761
VOLKSWAGEN      7M3 407 761 X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0331 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.