Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Citroën C25 Platforma / podwozie (280_, 290_) 2.5 DT (1987.01-1994.01) 95km » 49-1221 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën C25 Platforma / Podwozie (280_, 290_) 2.5 Dt (1987.01-1994.01) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1221 MAXGEAR

49-1221 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1221
Wał napędowy 49-1221
217.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-3092MG

numer części:

49-1221

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Długość [mm]508
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ø pierścienia ABS [mm]83,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]60,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]101,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]111,7
Wymiar gwintuM16x1,5F
otwór Ø [mm]10,20
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]96,00
nr EAN5902659719966
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1221 MAXGEAR

PËúOî VW SHARAN/ALHAMBRA 00- 1,9TDI LE/PR AUTOMAT 508MM
numery OEM:
FORD      1125046
FORD      1449540
FORD      6M21-3B-437AA
SEAT      7M3407271T
SKODA      7M3407271T
VOLKSWAGEN      7M3407271G
VOLKSWAGEN      7M3407271S
VOLKSWAGEN      7M3407271SX
VOLKSWAGEN      7M3407271T
VOLKSWAGEN      7M3407271TX
VOLKSWAGEN      7M3407451DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1221 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.