Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 2.0 TFSI quattro (2016.05-2020.10) 190km » 49-1727 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8va, 8vf) 2.0 Tfsi Quattro (2016.05-2020.10) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1727 MAXGEAR

49-1727 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1727
Wał napędowy 49-1727
49-1727
maxgear 49-1727 Wał napędowy
247.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0886MG

numer części:

49-1727

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]921
Wymiar gwintuM10 x 1,5
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału26
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Średnica 1 [mm]87
Średnica 2 [mm]84
nr EAN5902659757319
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1727 MAXGEAR

PËúOî FORD FOCUS II 1,6TDCI PR
numery OEM:
FORD      1223723
FORD      1223726
FORD      1305938
FORD      1417775
FORD      1431359
FORD      1456974
FORD      1474624
FORD      1475129
FORD      1726275
FORD      36000562
FORD      3M513B436DAC
FORD      3M513B436DAD
FORD      3M513B436DAE
FORD      3M513B436DAF
FORD      3M513B436DAH
FORD      3M513B436NE
FORD      3M513B436NF
FORD      3M513B436NG
FORD      3M513B436NH
FORD      8603363
FORD      RM3M513B436DAD
VOLVO      30681127
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1727 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.