Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi 3000 GT coupe (Z1_A) 3.0 Turbo 4WD (Z16A) (1990.01-1999.08) 286km » 49-2256 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi 3000 Gt Coupe (z1_a) 3.0 Turbo 4wd (z16a) (1990.01-1999.08) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2256 MAXGEAR

49-2256 Wał napędowy MAXGEAR
395.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3220MG

numer części:

49-2256

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]1015
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.25
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]61
Długość 2 [mm]425
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]94
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]86
nr EAN5903364341312
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2256 MAXGEAR

PËúOî ALFA 159/BRERA 1,9JTDM/2,2JTS PR 1014MM
numery OEM:
ALFA ROMEO      46308434
ALFA ROMEO      50500522
ALFA ROMEO      50504034
ALFA ROMEO      51876372
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2256 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.