Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2305 maxgear

Wał napędowy 49-2305 MAXGEAR

49-2305 Wał napędowy MAXGEAR
327.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.
:10 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numery handlowe:

27-3269MG

numer części:

49-2305

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 30
Długość [mm] 637
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 94,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 106,0
Wymiar gwintu M27x1,5
otwór Ø [mm] 10,20
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
nr EAN 5903364341800

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2305 MAXGEAR

PËúOî BMW X5 F15/F85 13-18 X6 E71/E72/F16/F86 08- LE/PR

Wał napędowy 49-2305 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Wał napędowy 49-2305 producenta MAXGEAR

BMW

33204567167, 33207564558, 33207582141

numery OEM:
BMW      33204567167
BMW      33207564558
BMW      33207582141
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2305 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.