Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY II Platforma / podwozie 35-12 (15130311, 15130411, 15131111, 15131204, 15131211,... (1996.05-1999.05) 122km » 49-2370 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 35-12 (15130311, 15130411, 15131111, 15131204, 15131211,... (1996.05-1999.05) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2370 MAXGEAR

49-2370 Wał napędowy MAXGEAR
307.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-3334MG

numer części:

49-2370

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]795
Wymiar gwintuM24x2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]57
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ø pierścienia ABS [mm]100,4
Długość 2 [mm]77,6
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]91,1
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]87,8
nr EAN5903364333300
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2370 MAXGEAR

PËúOî FORD TRANSIT 00- 2,0D LE
numery OEM:
FORD      1754390
FORD      1C15-3B437-AD
FORD      1C15-3B437-AF
FORD      1C15-3B437-CD
FORD      1C15-3B437-CE
FORD      1C15-3B437-CF
FORD      4104910
FORD      4104911
FORD      4166492
FORD      RL1C15-3B437-CX
FORD      RM1C1J-3B437-CF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2370 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.