Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel VIVARO B Furgon (X82) 1.6 CDTI (05) (2014.06-???) 116km » 49-2616 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Furgon (x82) 1.6 Cdti (05) (2014.06-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI PR. 820MM 49-2616 MAXGEAR

49-2616 PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI PR. 820MM MAXGEAR
maxgear 49-2616
223.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2616

producent:

MAXGEAR

Długość [mm]820
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.28
Długość 2 [mm]58
Średnica przegubu po stronie koła [mm]79
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]75,5
Długość [mm]820
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.28
Długość 2 [mm]58
Średnica przegubu po stronie koła [mm]79
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]75,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI PR. 820MM 49-2616 MAXGEAR

PËúOî VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI PR. 820MM
numery OEM:
SEAT      6C0 407 272 H
SEAT      6C0 407 272 HX
SKODA      6C0 407 272 H
SKODA      6C0 407 272 HX
VOLKSWAGEN      6C0 407 272 H
VOLKSWAGEN      6C0 407 272 HX
zamienniki:
SE3125
brak
GENERAL RICAMBI
SK3055
brak
GENERAL RICAMBI
WW3437
brak
GENERAL RICAMBI

Zastosowanie PÓŁOŚ VW POLO/FABIA III/IBIZA 14- 1,0TSI PR. 820MM 49-2616 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.