Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i (1996.09-2002.12) 101km » 49-2618 maxgear
wybrany samochód: 
Seat Cordoba Vario (6k5) 1.6 I (1996.09-2002.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII PR. 814MM 49-2618 MAXGEAR

49-2618 PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII PR. 814MM MAXGEAR
maxgear 49-2618
225.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.
:7 szt. wysyłka Środa
:7 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2618

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]814
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.28
Długość 2 [mm]58
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]78
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]69
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]814
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.28
Długość 2 [mm]58
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]78
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]69

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII PR. 814MM 49-2618 MAXGEAR

PËúOî VW UP/CITIGO/MII PR. 814MM
numery OEM:
SEAT      115 420 217
SEAT      1S0 407 762 D
SEAT      1S0 407 762 DX
SEAT      1S0 407 762 E
SEAT      1S0 407 762 EX
SEAT      1S0 407 762 G
SEAT      1S0 407 762 GX
SKODA      1S0 407 762 B
SKODA      1S0 407 762 BX
SKODA      1S0 407 762 D
SKODA      1S0 407 762 E
SKODA      1S0 407 762 EX
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 D
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 DX
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 E
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 EX
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 G
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 GX

Zastosowanie PÓŁOŚ VW UP/CITIGO/MII PR. 814MM 49-2618 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.