Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 61-0092 maxgear

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0092 MAXGEAR

61-0092 Wysprzęglik centralny sprzęgła MAXGEAR
maxgear 61-0092
115.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

HRB-9006

numer części:

61-0092

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558586268
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0092 MAXGEAR

WYSPRZ╩GLIK FORD C-MAX

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0092 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0092 producenta MAXGEAR

FORD

1434878, 1457641, 1480708, 1495872, 1548409, 3M517A564AG, 3M517A564AH, 7G917A564AA, 7G917A564AB, 7G917A564AC

VOLVO

30759883, 31256055, 31256199, 31259635

numery OEM:
FORD      1434878
FORD      1457641
FORD      1480708
FORD      1495872
FORD      1548409
FORD      3M51-7A564-AG
FORD      3M51-7A564-AH
FORD      7G91-7A564-AA
FORD      7G91-7A564-AB
FORD      7G91-7A564-AC
VOLVO      30759883
VOLVO      31256055
VOLVO      31256199
VOLVO      31259635

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0092 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0092 MAXGEAR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.