
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 0,9 |
| Długość całkowita [mm] | 87,5 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Technika połączeń | M4 |
| nr EAN | 5907558534306 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0008 MAXGEAR
| ISUZU | 8-9708-0554-0 | |
| ISUZU | 8-9708-0554-1 | |
| MAZDA | Y701-18-601 | |
| OPEL | 12 14 316 | |
| CHEVROLET | 97 080 554 | |
| DAEWOO | 97 080 554 | |
| PONTIAC | 97 080 554 | |
| BUICK | 97 080 554 | |
| CADILLAC | 97 080 554 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0008 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0008 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.