
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 0,9 |
| Długość całkowita [mm] | 122,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 5902659764188 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0107 MAXGEAR
| MERCEDES-BENZ | 0 004 562 V003 | |
| MERCEDES-BENZ | 660 159 02 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 660 159 02 01 | |
| MERCEDES-BENZ | C0 004 562 V003 | |
| SMART | 0 004 562 V003 | |
| SMART | 660 159 02 01 | |
| SMART | A 660 159 02 01 | |
| SMART | C0 004 562 V003 | |
| MAYBACH | 0 004 562 V003 | |
| MAYBACH | 660 159 02 01 | |
| MAYBACH | A 660 159 02 01 | |
| MAYBACH | C0 004 562 V003 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0107 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0107 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.