Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0253 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR

69-0253 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-313004

numer części:

69-0253

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 15440 03
nr EAN 5907558553697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. HONDA CIVIC 87- PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 producenta MAXGEAR

ROVER

GSJ496, QGX100060

HONDA

53540S04003, 53540S04013, 53540SH3000, 53540SH3003, 53540SH3013, 53540SR0A01, 53540SR3003, 53540ST7003

numery OEM:
HONDA      53540-S04-003
HONDA      53540-S04-013
HONDA      53540-SH3-000
HONDA      53540-SH3-003
HONDA      53540-SH3-013
HONDA      53540-SR0-A01
HONDA      53540-SR3-003
HONDA      53540-ST7-003
ROVER      GSJ496
ROVER      QGX100060

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.