Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B9 (8W2, 8WC) S4 quattro (2016.05-2019.11) 354km » 69-0307 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) S4 Quattro (2016.05-2019.11) 354km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0307 MAXGEAR

69-0307 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
21.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306027

numer części:

69-0307

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]85
Grubość [mm]63,0
średnica zewnętrzna [mm]10,9
średnica zewnętrzna [mm]33,0
Gwint zewn. [mm]M10 x 1
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,5
Długość gwintu [mm]18
Długość gwintu [mm]48
Rozmiar klucza17
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
MateriałStal
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Ciężar [kg]0,22
nr EAN5907558553406
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0307 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB W201 M12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 338 49 10
MERCEDES-BENZ      000 338 63 10
MERCEDES-BENZ      A000 338 49 10
MERCEDES-BENZ      A000 338 63 10

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0307 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0307 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.