Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi 100 (ED4V, ED8V, ED0U, ED0V, ED8U, HD0U, HD0V,... (2003.10-???) 99km » 69-0717 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci 100 (ed4v, Ed8v, Ed0u, Ed0v, Ed8u, Hd0u, Hd0v,... (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR

69-0717 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-316016

numer części:

69-0717

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]103
Gwint wewnętrzny [mm]15 X 1,5
Długość gwintu [mm]47
Wysokość zabudowy71
Średnica zabudowy [mm]13
Gwint zewn. [mm]12X1,25
nr EAN5901619556191
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. TOYOTA CAMRY 91-01/AVENSIS 03- LE/PR
numery OEM:
TOYOTA      45046-09230
TOYOTA      4504609020
TOYOTA      4504609190
TOYOTA      4504619275
TOYOTA      4504659115
LEXUS      4504609020

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0717 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.