Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 6 Hatchback (GH) 2.2 MZR-CD (GH10) (2009.01-2012.12) 125km » 691205 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gh) 2.2 Mzr-cd (gh10) (2009.01-2012.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. KIA CARENS 06- PR 691205 MAXGEAR

691205 KOŃC. DR. KIER. KIA CARENS 06- PR MAXGEAR
maxgear 691205
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:7 szt.
: >10 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

691205

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]204
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
sparowany numer artykułu69-1204
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]204
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
sparowany numer artykułu69-1204

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. KIA CARENS 06- PR 691205 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. KIA CARENS 06- PR
numery OEM:
KIA      56820-2G900

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. KIA CARENS 06- PR 691205 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. KIA CARENS 06- PR 691205 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.