Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B903) 311 CDI 4x4 (903.612, 903.613, 903.622, 903.623) (2000.04-2006.05) 109km » 72-0550 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b903) 311 Cdi 4x4 (903.612, 903.613, 903.622, 903.623) (2000.04-2006.05) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, obudowa łożyska koła 72-0550 MAXGEAR

72-0550 Łożyskowanie, obudowa łożyska koła MAXGEAR
maxgear 72-0550
Łożyskowanie, obudowa łożyska koła 72-0550
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

2013520027/MG

numer części:

72-0550

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]48
Średnica wewnętrzna [mm]15,0
średnica zewnętrzna [mm]40,0
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,222
uwzględnić informację serwisową
nr EAN5907558565645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, obudowa łożyska koła 72-0550 MAXGEAR

TULEJA WAHLIWA PIASTY DB T
numery OEM:
JAGUAR      C2C 12119
JAGUAR      C2C 18350
JAGUAR      C2C 36866
MERCEDES-BENZ      201 352 00 27
MERCEDES-BENZ      204 352 00 27
MERCEDES-BENZ      220 352 00 27
MERCEDES-BENZ      220 352 02 27
MERCEDES-BENZ      221 352 00 27
MERCEDES-BENZ      221 352 01 27
MERCEDES-BENZ      230 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A201 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A204 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A220 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A220 352 02 27
MERCEDES-BENZ      A221 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A221 352 01 27
MERCEDES-BENZ      A230 352 00 27

Zastosowanie Łożyskowanie, obudowa łożyska koła 72-0550 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.