
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 5901619593639 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-2946 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4D0407181F, 4D0407181H
4D0407181F, 4D0407181H
4D0407181F, 4D0407181H
4D0407181F, 4D0407181H
| AUDI | 4D0 407 181 F | |
| AUDI | 4D0 407 181 H | |
| SEAT | 4D0 407 181 F | |
| SEAT | 4D0 407 181 H | |
| SKODA | 4D0 407 181 F | |
| SKODA | 4D0 407 181 H | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 181 F | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 181 H | |
| FAW-AUDI | 4D0 407 181 H | |
| SVW | 4D0 407 181 H |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-2946 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.