Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części » 72-3133 maxgear

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 72-3133 MAXGEAR

72-3133 Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-501075

numer części:

72-3133

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Ilość na oś 2
nr EAN 5902659727473

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 72-3133 MAXGEAR

TULEJA WAH. VW T. A3 04-/GOLF5

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 72-3133 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 72-3133 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

1K0501541C

SEAT

1K0501541C

SKODA

1K0501541C

AUDI

1K0501541C

numery OEM:
AUDI      1K0 501 541 C
SEAT      1K0 501 541 C
SKODA      1K0 501 541 C
VOLKSWAGEN      1K0 501 541 C
SVW      1K0 501 541 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 72-3133 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny 72-3133 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.