Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.0 (1987.02-1989.09) 91km » 72-4602 maxgear
wybrany samochód: 
Chevrolet Beretta Coupe (1_37) 2.0 (1987.02-1989.09) 91km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. YARIS 1,0-1,5H 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4602 MAXGEAR

72-4602 PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. YARIS 1,0-1,5H 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM MAXGEAR
maxgear 72-4602
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4602

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z łożyskiem kulkowym
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z łożyskiem kulkowym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. YARIS 1,0-1,5H 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4602 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. YARIS 1,0-1,5H 05- LE/PR Z ĂşOÂťYSKIEM
numery OEM:
TOYOTA      486090D040
TOYOTA      4861952040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. YARIS 1,0-1,5H 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4602 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. TOYOTA P. YARIS 1,0-1,5H 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4602 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.