Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi Q3 (F3B) 45 TFSI e (2020.11-???) 150km » 72-4608 maxgear
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 45 Tfsi E (2020.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORTYZATOR SUZUKI P. ALTO V/ CELERIO 09- LE/PR 72-4608 MAXGEAR

72-4608 PODUSZKA AMORTYZATOR SUZUKI P. ALTO V/ CELERIO 09- LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4608
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4608

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORTYZATOR SUZUKI P. ALTO V/ CELERIO 09- LE/PR 72-4608 MAXGEAR

PODUSZKA AMORTYZATOR SUZUKI P. ALTO V/ CELERIO 09- LE/PR
numery OEM:
SUZUKI      41710M68K00000
SUZUKI      4174172J00000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODUSZKA AMORTYZATOR SUZUKI P. ALTO V/ CELERIO 09- LE/PR 72-4608 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORTYZATOR SUZUKI P. ALTO V/ CELERIO 09- LE/PR 72-4608 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.