Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.5 TDI 4motion (2004.07-2009.11) 130km » 72-4702 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) 2.5 Tdi 4motion (2004.07-2009.11) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. MITSUBISHI P. PAJERO PININ 00- LE/PR 72-4702 MAXGEAR

72-4702 PODUSZKA AMORT. MITSUBISHI P. PAJERO PININ 00- LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4702
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4702

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. MITSUBISHI P. PAJERO PININ 00- LE/PR 72-4702 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. MITSUBISHI P. PAJERO PININ 00- LE/PR
numery OEM:
MITSUBISHI      MB303452

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. MITSUBISHI P. PAJERO PININ 00- LE/PR 72-4702 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. MITSUBISHI P. PAJERO PININ 00- LE/PR 72-4702 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.