Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.9 TDI (1994.06-1997.12) 90km » 724782 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 1.9 Tdi (1994.06-1997.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIER. BMW X5 E70 3.0-4.8/3.0D 06-13 X6 E71 3.0-4.4/3.0D 07-14 /OE REGENEROWANE 724782 MAXGEAR

935.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

724782

dostawca:

MAXGEAR

Długość [mm]1255
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Długość [mm]1255
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. BMW X5 E70 3.0-4.8/3.0D 06-13 X6 E71 3.0-4.4/3.0D 07-14 /OE REGENEROWANE 724782 MAXGEAR

Koszt kaucji: 1,230.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKĂşADNIA KIER. BMW X5 E70 3.0-4.8/3.0D 06-13 X6 E71 3.0-4.4/3.0D 07-14 /OE REGENEROWANE
numery OEM:
BMW      32106771416
BMW      32106771418
BMW      6771416
BMW      6771418

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. BMW X5 E70 3.0-4.8/3.0D 06-13 X6 E71 3.0-4.4/3.0D 07-14 /OE REGENEROWANE 724782 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.