
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Grubość [mm] | 67 |
| Szerokość [mm] | 70 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 71 |
| uwzględnić informację serwisową |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Grubość [mm] | 67 |
| Szerokość [mm] | 70 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 71 |
| uwzględnić informację serwisową |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. DB P. W251 06- LE/PR 72-5121 MAXGEAR
| MERCEDES-BENZ | 251 330 07 43 | |
| MERCEDES-BENZ | 251 330 07 43 SK | |
| MERCEDES-BENZ | 251 330 08 43 | |
| MERCEDES-BENZ | 251 330 08 43 SK | |
| MERCEDES-BENZ | 251 333 08 14 | |
| MERCEDES-BENZ | A251 333 08 14 |
Zastosowanie TULEJA WAH. DB P. W251 06- LE/PR 72-5121 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.