Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373, B/C37R) (1983.03-1988.12) 67km » 82-0611 maxgear
wybrany samochód: 
Renault 11 (b/c37_) 1.4 (b/c373, B/c37r) (1983.03-1988.12) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0611 MAXGEAR

82-0611 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0611
135.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0611

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Ograniczenia producentaTRW
MateriałŻeliwo
Średnica 1 [mm]54
nr EAN5903364300647
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0611 MAXGEAR

ZACISK HAM. DB P. W168 1,4-1,7 CDI 97-04 LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 420 00 83
MERCEDES-BENZ      A 168 420 00 83
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0611 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0611 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.