Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CAMPO (TF0, TF1) 3.1 TD (TFR69) (1992.12-2001.06) 109km » 82-0859 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Campo (tf0, Tf1) 3.1 Td (tfr69) (1992.12-2001.06) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0859 MAXGEAR

82-0859 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0859
Zacisk hamulca 82-0859
82-0859
maxgear 82-0859 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca 82-0859 maxgear
176.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0859

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]298
nr EAN5903364350246
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0859 MAXGEAR

ZACISK HAM. BMW T. 5 2,0-4,4 97-04 LE
numery OEM:
BMW      34 21 1 164 187
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0859 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0859 MAXGEAR:

Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.