Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Toyota CAMRY (_V2_) 2.2 (SXV20) (1997.08-2002.09) 126km » AC467573 maxgear
wybrany samochód: 
Toyota Camry (_v2_) 2.2 (sxv20) (1997.08-2002.09) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji AC467573 MAXGEAR

AC467573 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
maxgear AC467573
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC467573

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Czynnik chłodniczyR 134a
MateriałAluminium
Średnica [mm]64
Wysokość [mm]171
Jakość/KlasaEasy Fit
nr EAN5903364315757
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC467573 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI PEUGEOT
numery OEM:
PEUGEOT      6455CL
PEUGEOT      6455FZ
PEUGEOT      6455W8
PEUGEOT      6460JW
PEUGEOT      9635717280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC467573 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC467573 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.