Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Lancia THEMA (834_) 2000 i.e. 16V (834AA) (1988.05-1992.08) 147km » 89274 meat&doria
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2000 I.e. 16v (834aa) (1988.05-1992.08) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 89274 MEAT&DORIA

89274 Klapka ujścia spalin MEAT&DORIA
1,420.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89274

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 89274 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: VW BEETLE, GOLF VI, JETTA IV, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B7 2.0D 10.08-12.17
numery OEM:
AUDI      1K0 253 691 B
AUDI      1K0 253 691 C
AUDI      1K0 253 691 D
AUDI      1K0 253 691 F
AUDI      1K0 253 691 G
AUDI      1K0 253 691 J
AUDI      1K0253691E
SEAT      1K0 253 691 B
SEAT      1K0 253 691 C
SEAT      1K0 253 691 D
SEAT      1K0 253 691 F
SEAT      1K0 253 691 G
SEAT      1K0 253 691 J
SEAT      1K0253691E
SKODA      1K0 253 691 B
SKODA      1K0 253 691 C
SKODA      1K0 253 691 D
SKODA      1K0 253 691 F
SKODA      1K0 253 691 G
SKODA      1K0 253 691 J
SKODA      1K0253691E
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 B
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 C
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 D
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 F
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 G
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 J
VOLKSWAGEN      1K0253691E
VAG      1K0 253 691 B
VAG      1K0 253 691 C
VAG      1K0 253 691 D
VAG      1K0 253 691 F
VAG      1K0 253 691 G
VAG      1K0 253 691 J
VAG      1K0253691E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 89274 MEAT&DORIA w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.