Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.3 12V (C61A) (1992.06-1994.05) 75km » 05-0293 metelli cifam
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.3 12v (c61a) (1992.06-1994.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 05-0293 METELLI CIFAM

05-0293 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM
166.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

05-0293

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Średnica 1/Średnica 2 [mm]22,20
nr EAN8032747092620
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 05-0293 METELLI CIFAM

POMPA HAM METELLI 05-0293 ALFA ROMEO 147 1.6 16V 01-02
numery OEM:
ALFA ROMEO      77364495
ALFA ROMEO      9948847
ALFA ROMEO      9949550
MERCEDES-BENZ      168 430 00 01
MERCEDES-BENZ      A168 430 00 01
zamienniki:
39-0223
KAGER
H22998.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 23 011
brak
BREMBO
M 50 003
brak
BREMBO
FHM1159
brak
FERODO
FHM1391
brak
FERODO
PMH673
brak
TRW
H229128.7.1
brak
FTE automotive GmbH
823316
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 05-0293 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 05-0293 METELLI CIFAM:

ZBIGNIEW, GRAJEWO
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.