Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 05-1117 metelli cifam

Pompa hamulcowa 05-1117 METELLI CIFAM

05-1117 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM
219.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 24.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

05-1117

dostawca:

METELLI CIFAM

Materiał Aluminium
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 19,05
nr EAN 8032747227831

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 05-1117 METELLI CIFAM

POMPA HAM METELLI 05-1117 SKODA FABIA II 1.2, 1.4TDI 02-08/ SEAT 1.2, 1.4TDI 02-08

Pompa hamulcowa 05-1117 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa 05-1117 producenta METELLI CIFAM

SKODA

5Z1614105H, 6Q0611019B, 6Q0611019H, 6Q0611019P, 6Q0611019T

VOLKSWAGEN

5Z1614105H, 6Q0611019B, 6Q0611019H, 6Q0611019P, 6Q0611019T

SEAT

5Z1614105H, 6Q0611019H, 6Q0611019T

numery OEM:
AUDI      5Z1 614 105H
AUDI      6Q0 611 019H
SEAT      5Z1 614 105H
SEAT      6Q0 611 019H
SEAT      6Q0 611 019T
SKODA      5Z1 614 105H
SKODA      6Q0 611 019B
SKODA      6Q0 611 019H
SKODA      6Q0 611 019P
SKODA      6Q0 611 019T
VOLKSWAGEN      5Z1 614 105H
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019B
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019H
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019P
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 05-1117 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 05-1117 METELLI CIFAM:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem
ZBIGNIEW, GRAJEWO
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.