Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 (955AXB1B, 955.AXF1B) (2008.09-2013.08) 95km » L11531 monroe
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Mito (955_) 1.4 (955axb1b, 955.axf1b) (2008.09-2013.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L11531 MONROE

L11531 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L11531
Sworzeń wahacza L11531
L11531
monroe L11531 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L11531 monroe
Sworzeń wahacza L11531 monroe
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Czwartek
:2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L11531

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]1,000
Wymagana ilość1
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]11
Wysokość opakowania [cm]10,5
nr EAN5412096371684
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L11531 MONROE

Sworzeń wahacza przód P (wewnątrz przód) pasuje do: MINI (R50, R53), (R52) 1.4D/1.6 06.01-07.08
numery OEM:
MINI      31 10 6 779 438
MINI      31 12 6 753 992

Zastosowanie Sworzeń wahacza L11531 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.