Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) (1984.03-1989.02) 95km » L2574 monroe
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Ii (fbd) 1.6 Xr2 (fbd) (1984.03-1989.02) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L2574 MONROE

L2574 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L2574
Sworzeń wahacza L2574
L2574
monroe L2574 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L2574 monroe
Sworzeń wahacza L2574 monroe
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

L2574

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,700
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096266317
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L2574 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) pasuje do: OPEL ARENA, RENAULT TRAFIC 1.4-2.5D 03.80-12.01
numery OEM:
OPEL      44 03 641
OPEL      9111641
RENAULT      7701 461 667
VAUXHALL      9111641

Zastosowanie Sworzeń wahacza L2574 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.