
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 57 |
| Wysokość [mm] | 64,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18,5 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 6,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6 |
| nr EAN | 4044197461684 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza CI-SB-5125 MOOG
| CITROËN | 3520S0 - | |
| CITROËN | 3520S1 - | |
| CITROËN | 3521P1 - | |
| CITROËN | 3521P2 - | |
| FIAT | 1352225080 - | |
| FIAT | 1352226080 - | |
| FIAT | 1352227080 - | |
| FIAT | 1352228080 - | |
| PEUGEOT | 3520S0 - | |
| PEUGEOT | 3520S1 - | |
| PEUGEOT | 3521P1 - | |
| PEUGEOT | 3521P2 - |
Zastosowanie Tuleja wahacza CI-SB-5125 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza CI-SB-5125 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.