Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen BORA I (1J2) 1.6 (1998.10-2005.05) 101km » FD-ES-7387 moog
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.6 (1998.10-2005.05) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core FD-ES-7387 MOOG

FD-ES-7387 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core MOOG
moog FD-ES-7387
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

FD-ES-7387

dostawca:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]94
Długość 2 [mm]24
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.75
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN4044197518111
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core FD-ES-7387 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA VI, KA+ III, TOURNEO COURIER B460, TOURNEO COURIER V769, TRANSIT COURIER B460 1.0-2.0 06.08-
numery OEM:
FORD      1545338
FORD      8V513C367AA
MAZDA      8V513C367AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core FD-ES-7387 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core FD-ES-7387 MOOG:

Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.