
| Średnica [mm] | 14,2 |
| Długość [mm] | 46,1 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Średnica [mm] | 14,2 |
| Długość [mm] | 46,1 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj połączenia | Torba |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza FI-SB-16934 MOOG
| FIAT | 6000 605 877 | |
| FIAT | 6000 605 878 | |
| MITSUBISHI | 4010A147 | |
| MITSUBISHI | 4010A148 |
Zastosowanie Silentblock wahacza FI-SB-16934 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Silentblock wahacza FI-SB-16934 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.