Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Daimler LANDAULETTE 4.2 (1974.03-1991.12) 167km » MI-BJ-7231 moog
wybrany samochód: 
Daimler Landaulette 4.2 (1974.03-1991.12) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza MI-BJ-7231 MOOG

MI-BJ-7231 Sworzeń wahacza MOOG
moog MI-BJ-7231
59.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

MI-BJ-7231

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]70
Wysokość [mm]59
Wymiar gwintuM14X1.5
Wymiar stożka [mm]18
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN4044197506217
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza MI-BJ-7231 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 18mm) pasuje do: MITSUBISHI L200, L200 / TRITON, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO IV, PAJERO SPORT II 2.5D-3.8 04.00-
numery OEM:
MITSUBISHI      4010A015
MITSUBISHI      4010A029
MITSUBISHI      4010A099
MITSUBISHI      4010A137
MITSUBISHI      MR496792

Zastosowanie Sworzeń wahacza MI-BJ-7231 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza MI-BJ-7231 MOOG:

Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.