Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » VO-BJ-8287 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8287 MOOG

VO-BJ-8287 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog VO-BJ-8287
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

VO-BJ-8287

producent:

MOOG

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 47
Wysokość [mm] 50
Wymiar gwintu M12X1.5
Wymiar stożka [mm] 18,2
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874751415
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8287 MOOG

Sworzeń wahacza przód L (średnica stożka 18,2mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA I, OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.2-3.2 09.96-12.13

Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8287 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8287 producenta MOOG

AUDI

1J0407365A, 1J0407365B, 1J0407365C, 1J0407365D, 1J0407365H, 1J0407365J

SKODA

1J0407365A, 1J0407365B, 1J0407365C, 1J0407365D, 1J0407365H, 1J0407365J

VOLKSWAGEN

1J0407365A, 1J0407365B, 1J0407365C, 1J0407365D, 1J0407365H, 1J0407365J

SEAT

1J0407365A, 1J0407365B, 1J0407365C, 1J0407365D, 1J0407365H, 1J0407365J

numery OEM:
AUDI      1J0 407 365 A
AUDI      1J0 407 365 B
AUDI      1J0 407 365 C
AUDI      1J0 407 365 D
AUDI      1J0 407 365 H
AUDI      1J0 407 365 J
SEAT      1J0 407 365 A
SEAT      1J0 407 365 B
SEAT      1J0 407 365 C
SEAT      1J0 407 365 D
SEAT      1J0 407 365 H
SEAT      1J0 407 365 J
SKODA      1J0 407 365 A
SKODA      1J0 407 365 B
SKODA      1J0 407 365 C
SKODA      1J0 407 365 D
SKODA      1J0 407 365 H
SKODA      1J0 407 365 J
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 A
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 B
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 C
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 D
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 H
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 J

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8287 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8287 MOOG:

MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.