
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | góra |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 4,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 4 |
| Wysokość opakowania [cm] | 4 |
| nr EAN | 4044197683314 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-12546 MOOG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
7L0505397, 7L0505398
7L0505397, 7L0505398
| AUDI | 7L0 505 397 - | |
| AUDI | 7L0 505 398 - | |
| SEAT | 7L0 505 397 - | |
| SEAT | 7L0 505 398 - | |
| SKODA | 7L0 505 397 - | |
| SKODA | 7L0 505 398 - | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 505 397 - | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 505 398 - |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-12546 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-12546 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.