
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,2 |
| Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 8,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6 |
| nr EAN | 4044197686124 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-12647 MOOG
| AUDI | 7L0 407 182 F | |
| AUDI | 7L0 407 182 G | |
| AUDI | 7L0 407 182 V | |
| SEAT | 7L0 407 182 G | |
| SKODA | 7L0 407 182 G | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 F | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 G | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 V |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-12647 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-12647 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.