
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Drążek / rozpórka | dla drążka sprzęgającego |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 2,62 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,62 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3,5 |
| nr EAN | 4060426059927 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-15105 MOOG
| AUDI | 1K0 505 465 C - | |
| AUDI | 1K0 505 465 J - | |
| AUDI | 1K0 505 465 K - | |
| SEAT | 1K0 505 465 C - | |
| SEAT | 1K0 505 465 J - | |
| SEAT | 1K0 505 465 K - | |
| SKODA | 1K0 505 465 C - | |
| SKODA | 1K0 505 465 J - | |
| SKODA | 1K0 505 465 K - | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 505 465 C - | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 505 465 J - | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 505 465 K - |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-15105 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-15105 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.