
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Długość [mm] | 60,2 |
| Wysokość [mm] | 64 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 7 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7 |
| nr EAN | 4044197542932 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-4930 MOOG
| AUDI | 1K0 505 541 C | |
| AUDI | 1K0 505 541 D | |
| AUDI | 1K0505541B | |
| AUDI | 5Q0 505 541 A | |
| SEAT | 1K0 505 541 C | |
| SEAT | 1K0 505 541 D | |
| SEAT | 5Q0505541A | |
| SKODA | 1K0 505 541 C | |
| SKODA | 1K0 505 541 D | |
| SKODA | 5Q0 505 541 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 505 541 C | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 505 541 D | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 505 541 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-4930 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-4930 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.