Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D350 MHEV 4x4 (2020.11-???) 351km » 48017 ngk
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) D350 Mhev 4x4 (2020.11-???) 351km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48017 NGK

48017 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48017
Cewka zapłonowa 48017
286.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 15.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6006

numer części:

48017

dostawca:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326480178
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48017 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES A (W168), VANEO (414) 1.4-2.1 07.97-07.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 07 80
MERCEDES-BENZ      000 150 13 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 07 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 13 80
SMART      000 150 07 80
SMART      000 150 13 80
SMART      A 000 150 07 80
SMART      A 000 150 13 80
MAYBACH      000 150 07 80
MAYBACH      000 150 13 80
MAYBACH      A 000 150 07 80
MAYBACH      A 000 150 13 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48017 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48017 NGK:

Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.