Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Jaguar X-TYPE I (X400) 3.0 V6 Napęd na wszystkie koła (2001.06-2008.12) 230km » 48154 ngk
wybrany samochód: 
Jaguar X-type I (x400) 3.0 V6 Napęd Na Wszystkie Koła (2001.06-2008.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48154 NGK

48154 Cewka zapłonowa NGK
248.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5040

numer części:

48154

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326481540
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48154 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 164, 166, GT, GTV, SPIDER, FIAT COUPE, LANCIA KAPPA, THESIS 2.0-3.2 09.92-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      60562701
ALFA ROMEO      60810690
FIAT      60562701
FIAT      60810690
LANCIA      60562701
LANCIA      60810690
FERRARI      60562701
FERRARI      60810690
MASERATI      60562701
MASERATI      60810690

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48154 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48154 NGK:

Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.