Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.0 JTDM (939DXP1B, 939EXP1B) (2009.05-2010.06) 170km » 48264 ngk
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Spider (939_) 2.0 Jtdm (939dxp1b, 939exp1b) (2009.05-2010.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48264 NGK

48264 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48264
Cewka zapłonowa 48264
48264
ngk 48264 Cewka zapłonowa
116.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U4017

numer części:

48264

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów2
Technika połączeńSAE/M4
nr EAN4010326482646
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48264 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER 300C, DODGE DURANGO, RAM 1500, JEEP GRAND CHEROKEE III 5.7 06.01-12.10
numery OEM:
CHRYSLER      56028394AB
CHRYSLER      56028394AC
CHRYSLER      56028394AD
DODGE      56028394AB
DODGE      56028394AC
DODGE      56028394AD

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48264 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48264 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.