Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W) 3.2 DI-D (V68W) (2000.04-2006.12) 160km » 48295 ngk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iii (v7_w, V6_w) 3.2 Di-d (v68w) (2000.04-2006.12) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48295 NGK

48295 Cewka zapłonowa NGK
170.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Czwartek
:7 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5099

numer części:

48295

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326482950
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48295 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: HONDA ACCORD VII, ACCORD VIII, CIVIC VII, CIVIC VIII, CR-V II, CR-V III, FR-V, INTEGRA, S2000, STREAM 2.0/2.2/2.4 06.99-
numery OEM:
HONDA      30520-PNA-007
HONDA      30520-RAA-007
HONDA      30520-RRA-007

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48295 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48295 NGK:

Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.