Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3) (1995.11-2001.02) 114km » 89040 nissens
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Hatchback (ej, Ek) 1.5 I (ek3) (1995.11-2001.02) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 NISSENS

89040 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89040
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040
89040
nissens 89040 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 nissens
665.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89040

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba rowków6
ID kompresoraSD7V16
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]130
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]157
Ø koła pasowego [mm]120
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286349124
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III 1.0-Electric 02.88-03.10
numery OEM:
FORD      1067110
FORD      1067111
FORD      1H0.820.803 D
FORD      1H0.820.803 DX
FORD      1H0820805D
FORD      7340656
FORD      7340657
FORD      7M0.820.803 D
FORD      7M0.820.803 P
FORD      7M0820803PX
FORD      95NW16D629BC
FORD      95NW19D629BB
FORD      95NW19D629BC
FORD      95NW19D629CB
FORD      95NW19D629CC
SEAT      1067110
SEAT      1067111
SEAT      1H0.820.803 D
SEAT      1H0.820.803 DX
SEAT      1H0820805D
SEAT      7340656
SEAT      7340657
SEAT      7M0.820.803 D
SEAT      7M0.820.803 P
SEAT      7M0820803PX
SEAT      95NW16D629BC
SEAT      95NW19D629CB
SEAT      95NW19D629CC
VOLKSWAGEN      1067110
VOLKSWAGEN      1067111
VOLKSWAGEN      1H0.820.803 D
VOLKSWAGEN      1H0.820.803 DX
VOLKSWAGEN      1H0820805D
VOLKSWAGEN      7340656
VOLKSWAGEN      7340657
VOLKSWAGEN      7M0.820.803 D
VOLKSWAGEN      7M0.820.803 P
VOLKSWAGEN      7M0820803PX
VOLKSWAGEN      95NW16D629BC
VOLKSWAGEN      95NW19D629CB
VOLKSWAGEN      95NW19D629CC

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89040 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.