Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230) (1999.08-2005.07) 143km » 89699 nissens
wybrany samochód: 
Toyota Celica Coupe (_t23_) 1.8 16v Vt-i (zzt230_, Zzt230) (1999.08-2005.07) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89699 NISSENS

89699 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89699
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89699
89699
nissens 89699 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89699 nissens
491.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89699

dostawca:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba rowków4
ID kompresora10PA17C
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]180
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]177
Ø koła pasowego [mm]120
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286452756
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89699 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: IVECO DAILY III 2.8CNG/2.8D 05.99-07.07
numery OEM:
IVECO      500381465
RENAULT      500381465
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89699 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89699 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.