Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C4 PICASSO II Van (DD_) HDi / e-HDi (DD9HP0, DD9HPT) (2013.02-???) 92km » 2123170 nk
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii Van (dd_) Hdi / E-hdi (dd9hp0, Dd9hpt) (2013.02-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123170 NK

2123170 Zacisk hamulca NK
220.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123170

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123169
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]36
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
nr EAN5700750071958
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8623027 Tłoczek, zacisk hamulca
8823031 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123170 NK

Koszt kaucji: 171.27 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT. T. PUNTO/GRANDE PUNTO 05- PR
numery OEM:
FIAT      77363938
FIAT      77365454
FIAT      77365461
OPEL      5 42 165
OPEL      5 42 547
OPEL      5 42 549
OPEL      5542104
OPEL      93189818
OPEL      93192464
OPEL      93192466
OPEL      95508712
VAUXHALL      93189818
VAUXHALL      93192464
VAUXHALL      93192466
VAUXHALL      95508712

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123170 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.